Friday, June 5, 2009

天时地利人合

感觉好运都远离我了...
当我需要的时候,运气都不会出现...
为什么老天爷那么喜欢跟我做对呢???

我需要的时候却没有...
不需要时... 突然好多的offer出现了....
我不要啦....等我需要时你们再来啦....

我正在等待我的机会...
它何时才会降临呢??
亲爱的上司你听到了吗??

炜焮啊~~~它们又来了...
但是我又一次的拒绝了..... 犯贱哦??
为什么它们不能offer我想要的tittle呢? 不然我一定会义不容辞地答应的... XD...

3 comments:

  1. what position you want? why dont u reapply the position you want le? so that, next time they call you again, for sure is ask you interview for the position you want ma ..

    ReplyDelete
  2. Erm.. still in HR field but higher post..
    btw... u understand what am I writting??
    fuyooo... sudah pandai ni...

    ReplyDelete
  3. some can, some cant la ..

    those hard 1 ,i got translator ...haha

    ReplyDelete