Sunday, June 7, 2009

原来如此

原来当你讨厌了一个人...
不管他做些什么...你都是一味的讨厌...
虽然他没有恶意....但是你还是,依然的讨厌...
好讨厌这种感觉哦....

你真的把我弄的非常,超级地讨厌你...
拜托你别再我的面前说东说西了好吗??
我不能骂你....因为不能....种种原因逼得我必须忍气吞声...
我快要内伤了...拜托你高抬贵手饶了我吧...

少了你的白目...我的生活或许会开心...
所以拜托你....离开我的生活圈子吧...

5 comments:

  1. I think you need to have a nice talk to him/her.mayb there is some missunderstanding between you and him/her.
    try to be cheerful.. Dont because of these make youself hard to breath..hehe

    ReplyDelete
  2. Mak~~Mak~~
    Absolutely you are wrong...
    Hiak HIak Hiak....

    Yvonne,
    Act is an 'Ah Gua'...XD..

    ReplyDelete
  3. i just created it only...
    nvm... now also not too late...
    :P

    ReplyDelete